Sunday, February 14, 2010

မိမိအတၱတစ္ခုတည္းကိုသာၾကည္႕၍ မည္သည္ကိုမွနားလည္မေပးႏိုင္ၾကသူမ်ား

ကၽြန္ေတာ္ေရးပါမည္စိတ္တြင္းမွ stress အလြန္မ်ားေနသည္႕အတြက္ မေရးျဖစ္ေသာအေၾကာင္အရာမ်ားစြာရွိသည္႕အေလ်ာက္ေရးျဖစ္လွ်င္လည္း
ေစာ္ကားသည္ဟုထင္မွတ္မွားမည္ကိုလည္းစိုးရိမ္မိပါသည္။အမွန္ေတာ႕ကၽြန္ေတာ္၏ စီးပြာေရး လုပ္ငန္းႏွင္႕လည္း ပါတ္သက္ေနသည္႕အေလ်ာက္
ပထမဦးစြာပန္ၾကားလို သည္က ကၽြန္ေတာ္သည္ မိမိေရာင္းကုန္ပစၥည္းအေပၚလံုးလံုးလ်ားလ်ားတာ၀န္ယူထားသူလည္းျဖစ္ပါသည္ ။ထိုအတြက္ပို၍
တာ၀န္ပိုႀကီးပါသည္ ။ သို႕ေသာ္ကၽြန္ေတာ္႕ထံတြင္လူမႈေရးကိစၥမ်ားမရွိရေတာ႕ဘူးလား ဟု ကၽြန္ေတာ႕၏ customer မ်ားကိုလည္းေမးၾကည္႕ခ်င္ပါ
သည္ ။ ယၡဳ အခ်ိန္တြင္ ကၽြန္ေတာ္၏ေရာင္းကုန္ပစၥည္းကိုအခ်ိန္ရွည္ သံုးၾကသူမ်ားပါသည္ မသံုး ၍ မရေတာ႕ေသာအေျခေနလည္းျဖစ္ပါသည္ ထို
သည္ကိုကၽြန္ေတာ္နားလည္ပါသည္ သို႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္၏ေရာင္းကုန္ပစၥည္းတစ္ခုခုျဖစ္သည္ႏွင္႕ တာ၀န္အရွိဆံုးကၽြန္ေတာ႕ ထံဖံုးဆက္သည္ ထို
သည္ လည္းမွန္ပါသည္ ။ သို႕ေသာ္ ခ်က္ခ်င္းလက္ငင္း လာေရာက္ျပင္ဆင္ေပးရန္ကိစၥ ထိုကိစၥကိုလည္းကၽြန္ေတာ္ျငင္းဆိုလိမ္႕မည္မဟုတ္ပါ
သို႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္သည္လည္း လူသားထဲမွလူသား ပုထုဇဥ္ တစ္ဦးျဖစ္သည္႕ အားေလ်ာ္စြာ တခါတရံ စိတ္တိုစရာအေၾကာင္းမ်ားလည္းရွိပါသည္
ဥပမာျပရလွ်င္ စက္ပ်က္ၿပီဆို ခ်က္ခ်င္းလာေစခ်င္ၾက သည္ သို႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဂ်စ္ကားတစ္စီးသာပိုင္ဆိုင္သူျဖစ္ပါသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း
သြားလာရာတြင္လည္းကၽြန္ေတာ္သည္ အလွ်င္ အျမန္ေရာက္ရွိရန္ ထိုဂ်စ္ကားကိုအားကိုးေနရသူျဖစ္သည္ ဟယ္လီေကာ္ပတာလည္းမပိုင္ႏိုင္ေသး
ခ်က္ခ်င္းဆိုသည္႕ကိစၥ ကား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႕ျခင္း ခရီးလမ္းကြာေ၀းျခင္း ထို႕ျပင္လုပ္လက္စအလုပ္တစ္ခ်ိဳ႕ မၿပီးစီးေသးျခင္း
အျပင္ စီနီယာအလိုက္ လိုက္လံျပဳင္ျခင္း ျဖစ္ရကား at once ဟူေသာ customer တို႕အလိုက်ျဖစ္ရန္ ကၽြန္ေတာ္မည္သို႕ႀကိဳးစား ေစကာမူ
ေရာက္ႏိုင္ရန္မစြမ္းသာပါ ။ ထို႕အတြက္ အျပစ္ျမင္လိုကလည္း ကၽြန္ေတာ္မတတ္ႏိုင္ပါ ။ ထို႕ ျပင္ ေခၚတုန္းကေခၚကာျပင္ဆင္ၿပီးမွ ဘယ္ေလာက္
က်လဲဟုေမးေဖၚမရေသာ သူမ်ားအတြက္ ေနာက္တစ္ခါစာရင္းတြင္ေနာက္ဆံုးျဖစ္ေပလိမ္႕မည္ ။ ထို႕အတြက္ ကၽြန္ေတာ႕အားစိတ္မဆိုးၾကပါႏွင္႕
ကၽြန္ေတာ္ customer မ်ားထံလာရန္ ဒီဇယ္ဆီကိုအရင္းျပဳကာ ကၽြန္ေတာ္၏ စီးေတာ္ယာဥ္ျဖစ္ေသာဂ်စ္ကားကို အသံုးျပဳရေသး၏ ေက်းဇူးမ်ားေပး
ယံုျဖင္႕ ကားထဲထည္႕ေမာင္း၍ မရပါ ။ထို႕အျပင္ ယၡဳသံုးႏွစ္တာကာလအတြင္း ကၽြန္ေတာ္႕ ကားလိႈင္သာယာ တံတားျဖတ္ခြင္႕မရေအာင္ ေက်းဇူး
မ်ားျဖင္႕ေလးလံကာ သံုးတန္ေက်ာ္ေနၿပီျဖစ္သည္။ ထိုသည္ကား ပထမအခ်က္ ဒုတိယအခ်က္ကားကၽြန္ေတာ္သည္ ယၡဳလိုရာသီမ်ိဳးတြင္ လူေရာ
စိတ္ပါ လုပ္ငန္းတြင္းႏွစ္လွ်က္ လုပ္ကိုင္ေနသူျဖစ္ပါသည္ ထိုအတြက္ ကၽြန္ေတာ႕၏လူမႈေရးကိစၥမ်ားလုပ္ႏိုင္ရန္ အခ်ိန္မရႏိုင္ခဲ႕ေပ တခါတရံမဟုတ္
အၿမဲတမ္းလိုလိုလူမႈေရး ကိစၥ မ်ားတြင္ပ်က္ကြက္ခဲ႕ သည္ကအႀကိမ္ႀကိမ္ မိမိကေတာ႕မိမိ ၏ customer မ်ား၏အလိုလိုက္ အႀကိဳက္ေဆာင္ေသာ္ျငား
ကၽြန္ေတာ႕ပါတ္၀န္းက်င္တြင္ေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္သည္လူမႈေရးေခါင္းပါးသူျဖစ္မွန္မသိျဖစ္လာရျပန္သည္ ။ ဒီေန႕ကဲ႕သို႕ကၽြန္ေတာ္တို႕ အထြဋ္အျမတ္
ထားရာႏွစ္ကူး(ႏွစ္ဆန္းတစ္ရက္ေန႕)
ေန႕တြင္ပင္ အလြတ္မေပး နားလည္မေပးႏိုင္သူမ်ား လည္းရွိေနေပေသးသည္ မိမိ တို႕အက်ိဳးစီးပြားကိုသာ ၾကည္႕လွ်က္ တပါးသူအားနား
လည္မေပးတတ္ေသာကၽြန္ေတာ္၏ cstomer မ်ားတျဖစ္လည္း စက္တစ္လံုး၀ယ္ၿပီး တစ္သက္တာဆားဗစ္လိုခ်င္ေသာ ကၽြန္ေတာ္၏ေက်းဇူး ရွင္မ်ား
အားဤ ေဆာင္းပါျဖင္႕ တရုတ္ ႏွစ္သစ္ကူးကာလ မဂၤလာရွိခ်ိန္တြင္ ဂုဏ္ျပဳလိုက္ရေၾကာင္း.......... ထို႕ျပင္ ကၽြန္ေတာ္၏ကားမွန္တြင္လည္း
၁။ ဘာမွအလကားမရပါ

၂။လူမႈေရးသိတတ္ပါ

၃။လမ္းႀကံဳ မလာတတ္ပါ

၄။စက္ျပင္ၿပီးလွ်င္ လက္ခမစပါ
အစရွိသျဖင္႕ ... စာေၾကာင္းေလးမ်ားေရး၍ ကပ္ထားမည္ျဖစ္ပါသည္ ထို႕အတြက္ ကၽြန္ေတာ႕အားရိုင္းသည္ဟုမထင္ၾကပါရန္ႏွင္႕ နယူတန္၏
တတိယနိယာမျဖစ္ေသာ သက္ေရာက္မႈတိုင္းတြင္ တန္ျပန္သက္ေရာက္မႈ ရွိသည္ဟူ၍ သာ.............မွတ္ယူေစလိုပါသည္။
ထို႕ျပင္ သႀကၤန္ကာလတြင္း တြင္လည္း ကၽြႏ္ုပ္ အားဤ ကဲ႕ သို႕ေဆာင္းပါး မ်ိဳးေနာက္တစ္ပုဒ္ေရးျဖစ္ရန္ တိုက္တြန္းေစ႕ေဆာ္မႈ မျပဳၾကရန္ေတာင္းပန္အပ္ပါသည္။

ခင္မင္ေလးစားလွ်က္

ခ်စ္သူေမာင္

4 comments:

စႏၵကူး said...

အိုးအိုး... ျဖစ္ရေလဥဥရယ္...
ကူးကူး ေခ်ာ့ပါ တစ္စီးပို႔ေပးလိုက္ရမလားဥဥ...
၀ရန္တီကတ္လုပ္ထားေပးလိုက္ေလဥဥ..(၆) လ (၁) ႏွစ္ စသည္ျဖင့္ေပါ့.. ဒီထက္ေက်ာ္လာရင္ေတာ့ ကိုယ္တိုင္လာပင့္၊ ျပင္ခေပးေပါ့.. မေကာင္းဘူးလား
ပီးရင္ေျပာလိုက္ အေရးၾကီးရင္လာေပးႏိုင္တယ္ taxi ဖိုးရွင္းရမယ္လို႔...

ချစ်သူမောင် said...

ဟာဟ ကူကူး ေရ လူေတြက၀ရန္တီကိုနားမလည္ဘူး
ေလ ဥဥ က၀ရန္တီဆိုတာထက္ နားလည္မႈကိုလိုခ်င္တာထစခနဲရွိျပႆနာရွာတတ္တဲ႕ကပ္စတန္မာေတြကိုေျပာခ်င္တာ ဒီေန႕ႏွစ္ကူးနားရတယ္မရွိဘူး စိတ္တိုလို႕ ေရးလိုက္တာ
ရွဲ႕ရွဲ႕ ကူကူးေရ

စႏၵကူး said...

UUU check your blog something really wrong...

~ဏီလင္းညိဳ~ said...

ကိုေမာင္ေရ...
ကိုယ္ခ်င္းစာမိတယ္...။
တခ်ိဳ႕ေတြလူမႈေရးေခါင္းပါး မသိတတ္ပံုေတြကေတာ့ ေျပာရရင္ ၁ေထာင့္ ၁ည ပံုျပင္မ်ားပဲ ျဖစ္သြားေလမလား....း)
(အဲ့သလို ကပ္ထားတာ ေကာင္းတယ္...၊ ခု႐ႈပ္မွ ေနာင္႐ွင္းေလ..ကိုေမာင္...။ အားေပးတယ္...း))
ခင္မင္တဲ့
ဏီလင္းညိဳ