Monday, June 6, 2011

နဖူးကြဲ ကာဒူးၿပဲပါေသာ္လည္း

လူကဆင္ျခင္ပါေသာ္လည္း ကံတရားကမေနရဘူးထင္ပါ႕ ျဖစ္ပံုက ကၽြန္ေတာ္တစ္ခ်ိန္တုန္းက
ေရးဘူးခဲ႕တဲ႕ "အရက္"ဆိုတာေၾကာင္႕ပါ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႕မေသာက္ျဖစ္တာ ေတာ္ေတာ္
ၾကာခဲ႕ပါၿပီ။မ ျဖစ္ခ်င္တာေတြ ျဖစ္လာခဲ႕တာပါပဲ မွတ္မွတ္ရရ ဒီလရဲ႕ပထမဆံုးေန႕ ဇြန္လတစ္
ရက္ေန႕မွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကားတိုက္ခံရပါတယ္ ေတာ္ေသးတယ္ကၽြန္ေတာ္ခ်ည္းသက္သက္
မဟုတ္ပဲ ကၽြန္ေတာ္႕ကားေလးကို၀င္တိုက္ခံရတဲ႕အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ အသက္မေသပါ သို႕ေသာ္
နဖူးကြဲၿပီး တစ္ခ်ိန္က အက္ဆီးဒင္႕ျဖစ္ခဲ႕ဘူးတဲ႕ကၽြန္ေတာ႕ရဲ႕ဘယ္ဖက္ေျခေထာက္ဒါဏ္ရာ
ထပ္ရျပန္ပါတယ္ ။ ျဖစ္ပ်က္ပံုကေတာ႕ ေျပာမေျပာခ်င္ေတာ႕ပါဘူး ဒါေပမယ္႕ေျပာပါ႕မယ္
အဲဒီညက ကၽြန္ေတာ္ ထံုးစံအတိုင္းအိမ္ျပန္လာခဲ႕တာေပါ႕ ျပႆနာမရွိခဲ႕ပါဘူး အိမ္နားေရာက္
ေတာ႕မွျပႆ နာကျဖစ္တာပါ ကၽြန္ေတာ္႕ကားကို မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ကလာတဲ႕ city taxi ကား
က၀င္တိုက္ပါေတာ႕တယ္ ကၽြန္ေတာ္လည္းတိုက္မိမွာစိုးလို႕ျမင္ျမင္ခ်င္း
ေရွာင္တယ္ ေရွာင္လို႕
မလြတ္ပါဘူး ။ ကၽြန္ေတာ္ထိုင္ေနတဲ႕ ေနရာတည္႕တည္႕ကိုတိုက္မိတာပါ ။ အရွိန္ေတာ္ေတာ္
ျပင္းပါတယ္ အဲဒါေၾကာင္႕ ေရွးေဟာင္းကၽြန္ေတာ႕ဂ်စ္ကားေလး က တစ္ပတ္လည္ထြက္သြားခဲ႕
ရပါတယ္။ ကားထဲက ကၽြန္ေတာ္လည္းမစားသာပါဘူး စတီယာရင္ေခြနဲ႕ မ်က္ႏွာနဲ႕ အရွိန္ျပင္း
စြာေဆာင္႕မိတဲ႕ အတြက္ နဖူးကြဲသြားပါေတာ႕တယ္ ဒူးကလည္း ကားေရွ႕ က မွန္ေထာင္ ခ်ိတ္တဲ႕
ခ်ိတ္က ခြဲၿပီးအထဲ ၀င္သြားခဲ႕တာေပါ႕ ၊ခ်စ္သူေမာင္
စတီယာရင္ေခြကုန္းနမ္းၿပီး ဒက္ရွ္ဘုတ္ကို
ဒူးနဲ႕တိုက္တာလို႕ေျပာလဲတတ္ႏိုင္ဘူးဗ်ာ။အဲဒီညကေတာ္ေတာ္ေလးစိတ္ပ်က္စရာေကာင္းခဲ႕တာ
ရန္ကုန္ေဆးရံုႀကီးရဲ႕ အေရးေပၚ မွာအရိုး႒ာနက ဆရာတစ္ေယာက္ရယ္ မ်က္ႏွာနဲ႕ေမးရိုးပိုင္း
ဆိုင္ရာ႒ာနက ဆရာတစ္ေယာက္ ၀ိုင္ၿပီးခ်ဳပ္လိုက္ၾကတာ ဆတ္ဆတ္ခါေနတာေပါ႕ သနား
ေအာင္ေရးျပေနတာမဟုတ္ပါဘူး တစ္ကယ္ခံစားရလို႕ေရးတာပါ မ်က္ႏွာမွာငါးခ်က္ ဒူးမွာ
ငါးခ်က္၊ စဥ္းစားၾကည္႕ယင္ ကြဲကြဲၿပီးခ်င္း
ေသြးပူေနတုန္းခ်ဳပ္ယင္အဲေလာက္နာမွာမဟုတ္ဘူး
YGH ကိုေရာက္တဲ႕ အခ်ိန္ကျဖစ္ၿပီး ေလးနာရီနီးပါေလာက္ၾကာမွေရာက္သြားေတာ႕ ခံစားရတာပါ။
ဘာလို႕ခ်က္ခ်င္းမသြားလဲ လို႕ေမးၾကပါ ေျဖခ်င္လြန္းလို႕ ။မႈခင္းနဲ႕ဆိုင္တဲ႕
ကိစၥေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္
တို႕ျမန္မာႏိုင္ငံက ဆရာ၀န္မ်ားဟာအလြန္လက္ေရွာင္ၾကပါတယ္ ။ေနာက္တစ္ခု ယာဥ္တိုက္မႈ
ျဖစ္ေၾကာင္းသတင္းပို႕ၿပီး ခ်ိန္မွ တစ္နာရီေက်ာ္ၾကာမွယာဥ္မႈစစ္ေရာက္ပါတယ္ ။ေနာက္ၿပီး
ရဲေထာက္ခံခ်က္မပါပဲ လည္း အစိုးရေဆးရံုတစ္ရံုမွာ သြားျပဖို႕မလြယ္ပါ ။ အဲဒီအေျခေနေတြက
ယာဥ္တိုက္မႈေတြ မွာလူေသမႈ ျမင္႕မားေစတဲ႕ အခ်က္ ထဲမွာပါပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႕ေသ
ေလာက္ တဲ႕ဒါဏ္ရာမဟုတ္လို႕ထားပါေတာ႕ဗ်ာ။
ေနာက္တစ္ခု ယာဥ္တိုက္မႈမျဖစ္ရေအာင္ ယာဥ္ကို ဆင္ျခင္စြာေမာင္းၾကယင္ မေကာင္းဘူးလား
ခင္ဗ်ာ သို႕ေပမယ္႕ကိုယ္ကဆင္ျခင္ပါေသာ္လည္း တစ္ဖက္သားမဆင္ျခင္တဲ႕အခါ ထြက္ရတဲ႕
ေဒါသမ်ိဳး (ဘယ္လိုမွမေျပာျပတတ္ေအာင္ထြက္တဲ႕ေဒါသပါ) ။ကၽြန္ေတာ္ အတိုက္ခံရတာမူးေန
တဲ႕ ကားဆရာက၀င္တိုက္တာပါ အေတာ္မူးေနတာပါ လူမွန္းမသိေလာက္ေအာင္ပါ ။ ကၽြန္ေတာ္
တို႕ႏိုင္ငံမွာအရက္မူးတိုင္း ကရိယာ
တစ္ခုလားႏွစ္ခုလားမသိရွိတယ္လို႕ၾကားမိပါတယ္ ခုထိအသံုး
ျပဳတာမေတြ႕ေသးေတာ႕တစ္ကယ္ရွိမရွိလည္း မသိရပါ။ေနာက္တစ္ခု က မူးယင္မေမာင္းနဲ႕လို႕
ဆိုင္းဘုတ္ကပ္ထားတာနဲ႕ လူေတြကလိုက္နာရိုေသၾကမယ္မထင္ပါ ။အားလံုးဟာ စိတ္ပ်က္စရာ
ခ်ည္းပါပဲလို႕ ဆိုၾကယင္ေတာ႕ အေယာင္ေဆာင္မႈေတြနဲ႕သာ လို႕သာေျပာလိုက္ခ်င္ပါေတာ႕တယ္။

No comments: