အခုေခါင္းစဥ္လိုပါပဲ စားသံုးသူသာလွ်င္အၿမဲတမ္း မွန္ကန္တယ္ အမွန္ျဖစ္တယ္ လို႕ယၡင္က အေရာင္း၀န္ထမ္း
ေတြအတြက္ဆိုခဲ႕ၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ္႕ အေရာင္း၀န္ထမ္းေတြအတြက္ဘာမွ ေျပာထားတာမေတြ႕ပါဘူးတခုပဲ
စကားကိုခ်ိဳခ်ိဳသာသာၿပံဳးၿပံဳး
ေလးေျပာ မိမိပစၥည္းရဲ႕ကြာလတီအမွန္ကို တစ္ကယ္သိလား မသိလားလည္း မသိ ၀ယ္သူကိုဇြတ္အတင္းေရာင္း
အခုအခ်ိန္မွာလက္ေတြ႕ ဒီလိုအျဖစ္မ်ိဳးေတြရွိေနပါတယ္။ကၽြန္ေတာ႕ အျမင္ကေတာ႕ မဟုတ္တာကိုလုပ္ႀကံေျပာ
ေရာင္းတာထက္စာယင္ ၀ယ္သူလိုခ်င္လာေအာင္ ေျပာေနတာထက္စာယင္ မိမိပစၥည္းရဲ႕ အရည္ေသြးမွန္ကို
ကိုယ္တိုင္သိထားသင္႕သလို ၀ယ္သူကိုလည္းရွင္းျပႏိုင္ရပါမယ္ ၀ယ္သူအေနနဲ႕ ဘယ္ပစၥည္းသံုးသင္႕လဲဆိုတာ
ကိုလည္း ေရြးခ်ယ္ေပးတတ္ရပါမယ္ ၀ယ္သူကိုသည္လို၀န္ေဆာင္မႈေပးျခင္းသည္ ၀ယ္သူကိုဆရာလုပ္ျခင္းမ်ိဳး
မဟုတ္လို႕ဆိုလိုျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ဆရာလုပ္မိျပန္ယင္လည္း ၀ယ္သူက သူ႕ကိုအထင္ေသးတယ္လို႕ထင္ျမင္
သြားႏိုင္ပါတယ္ အဲဒီေတာ႕ အေရာင္းျမွင္႕တင္ေရးသမားေတြ၊အေရာင္းသမားေတြအတြက္လည္း ကၽြန္ေတာ္က
စကားတစ္ခြန္းထပ္တိုးေပးခ်င္ပါတယ္ sale promotor must alwayas right လို႕ပါ ကိုယ္ေရာင္းတဲ႕ပစၥည္း
ရဲ႕ အားသာခ်က္အားနည္းခ်က္ေတြကိုမိမိ ဆီကေန ၀ယ္သူ႕ ကိုေသခ််ာရွင္းျပႏိုင္ရပါမယ္ အားလံုးေကာင္း
တရွယ္တည္းရွယ္ တဂြတ္တည္းဂြတ္ၿပီး မ်က္ေစ႕စံုမွိတ္ ဇြတ္ေရာင္းၾကမယ္ဆိုယင္ ၀ယ္သူေတြ အတြက္အ
က်ိဳးဆက္၊မွာယြင္းမႈ အဲတာေတြအတြက္ ဘယ္သူတာ၀န္ယူႏိုင္မလဲ ၊ ဘယ္သူ႕တာ၀န္ ဘယ္၀ါ႕ တာ၀န္
လႊဲခ်ေနမယ္႕ အစား တစ္ကယ္ေတာ႕အေရာင္းသမားမွာတာ၀န္အရွိဆံုးျဖစ္ပါတယ္ အဲတာေၾကာင္႕ စားသံုး
သူက အၿမဲတမ္းမွန္သလို ေရာင္းခ်သူလည္း အၿမဲတမ္းမွန္ေနဖို႕လိုပါတယ္။ေရာင္းရၿပီးေရာသေဘာမထားဖို႕
လိုပါတယ္ မိမိေရာင္းတဲ႕ ပစၥည္းမိမိတာ၀န္ ယူႏိုင္ရပါမယ္ ကၽြန္ေတာ္အခုလိုေျပာလို႕ ခင္ဗ်ားေကာခင္ဗ်ား
ေရာင္းတဲ႕ ပစၥည္းကို ခင္ဗ်ားတာ၀န္ယူႏိုင္လား လို႕ေမးပါ အၿမဲတမ္းတာ၀န္ယူႏိုင္ပါတယ္ တာ၀န္မယူေပး
ႏိုင္တဲ႕ပစၥည္းမ်ိဳးလည္းကၽြန္ေတာ္မေရာင္းပါဘူး။
No comments:
Post a Comment